maanantai 20. maaliskuuta 2017

Ostoksia Ebaysta osa 2

Jälleen kerran on aika esitellä Ebaysta hankittuja juttuja. Tilatessa kyseisestä verkkokaupasta on ärsyttävää se, että tavarat oikeasti tipahtelevat postilaatikkoon todella hitaalla tahdilla, eikä kaikkia ostoksia täten voi saada samaan postaukseen. Odottelu olisi todella turhauttavaa, joten jaan nyt jokaisen tilaamani jutun eri postauksiin. Muutamia päiviä sitten posti toi mukanaan vanhat tutut eli nämä Real Techniquesin Bold Metals -sarjaa jäljittelevät kopiot, jotka varmasti jakavat mielipiteitä ihmisten kesken. Minulla on nämä myös "aidoissa" väreissä ja niistäkin löytyy postaus blogistani  täältä. 


Edelliset siveltimet ovat olleet minulla käytössä melkein vuoden, enkä ole koskaan aikaisemmin ollut niin tyytyväinen mihinkään siveltimiin. Omistan myös aitoja Real Techniques -merkkisiä siveltimiä, mutta verratessa näitä kaikkia keskenään ovat feikit ja aidot yhtä pehmeitä, yhtä helppoja työskennellä ja muutenkin todella samanlaisia. Hintoja verratessa siveltimet painivat kuitenkin aivan eri sarjoissa. Kun yhdellä aidolla siveltimellä on hintaa lähes 20 euroa, saa nämä feikkiversiot yhteensä alle kympillä. 

Mitä mieltä sinä olet "feikki"tuotteista, voisitko tilata kyseiset siveltimet itsellesi?


PLUSSAT:

+ Pehmeä feikkikarva

+ Lähes identtiset aitojen siveltimien kanssa

+ Halvat ja hyvät

+ Kaunis ulkomuoto

MIINUKSET:

- Todella pitkä toimitusaika

-Huonosti pakattu

6 kommenttia :

  1. Nuo ovat kyllä tosi nätit siveltimet ja vähän jännä että ei ole mitään eroa aitoihin :o Ebaysta tilaaminen houkuttelis mutta en ole kyllä uskaltanut kokeilemaan, olen vähän epäluuloinen kiinakauppojen suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!! :-)
      Mä ainakin luotan näihin kauppoihin. Aina oon saanut kaikki jutut mitä oon tilannutkin ja se on kyllä yllättänyt. Meikkejä tai muuta kosmetiikkaa en uskaltaisi koskaan tilata. :-)

      Poista
  2. Noi on tosi upeet! Niinkuin instassa jo sanoinkin, niin mulle sillä ei ole hirveesti merkistystä onko feikki vai aito - jos kuitenkin ajaa ihan saman asian (:

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mäki tykkään näistä kyllä ihan hurjasti!! :-)

    VastaaPoista
  4. Mun pitäis ostaa uudet meikkisiveltimet, mut vieläkään en oo saanu aikaseks. Oon miettiny et ebaysta ostaisin, mut mua hiukan epäilyttää. En luota oikein nettissä shoppailuun.
    Noi on kyl tosi hienot. Ihanan yksinkertaset väritykseltään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun luotto noihin kauppoihin on aika korkealla. Jokaisen tilaamani tuotteen oon saanut ja kaikkiin oon ollut tyytyväinen. Kannattaa kokeilla vaikka ensin jollain tosi halvalla jutulla, jos ei oiskaan tyytyväinen ei menis rahaa ainakaan paljoa hukkaan. :-)

      Poista